Při dlouhé cestě z Francie do Tatarstánu se členové týmu Kamaz Master posílili u českých soupeřů. Dlouhá léta je Roudnice nad Labem spojena s truck racingem. Dva roky zde nově vznikají také úspěšné dakarské speciály, které tentokrát doplnil jeden vůbec z nejúspěšnější speciálů slavné dálkové soutěže v podobě Kamazu 4326.

V ROUDNICKÉM technologickém centru Buggyry se o víkendu zastavili po cestě z Francie zástupci Kamazu.

„Na trati jsme samozřejmě soupeři, ale jak je vidět, v zákulisí se snažíme udržovat dobré vztahy. My to z francouzského přístavu nemáme tak daleko, a tak jsme nabídli továrnímu týmu Kamaz, že si u nás mohou na dlouhé cestě odpočinout," upřesnil důvod přítomnosti konkurenčního týmu v roudnických dílnách technický ředitel Buggyry Robin Dolejš.

Závodní Kamaz Dmitrye Sotnikova parkoval přes noc přímo na dílně, a tak se samozřejmě naskytla otázka, do jaké míry budou mít mechanici českého týmu noční směnu.

„Samozřejmě se na auto podíváme," začal s úsměvem Dolejš. „Naše Tatra je však rozdílné koncepce, a tak není mnoho věcí, které by se daly zkopírovat. My už máme v hlavě nové poznatky z letošního Dakaru, které nyní budeme na Fat Boye aplikovat. Zkoušet naslepo nic nebudeme."

V ROUDNICKÉM technologickém centru Buggyry se o víkendu zastavili po cestě z Francie zástupci Kamazu.

Milan Bydžovský