Tým Rozjezdů ji provozovatelce roudnické cukrárny udělil za originální zákusek Dortletka podle původní rodinné receptury z dob Rakouska Uherska, který nedávno získal i titul Regionální potravina Ústeckého kraje.

Cukrářka díky ocenění ve čtvrtém ročníku soutěže vyhlašované společností T-Mo-bile dostala spolu s peněžitou odměnou ve výši 100 000 Kč také podporu odborníků na různé aspekty startu podnikání z týmu Rozjezdů.

Krátce po vyhlášení výsledků Jaroslava Michalcová prozradila Deníku, na co konkrétně finance použije. Pochopitelně, že je investuje opět do své cukrárny na roudnickém Husově náměstí: „Potřebujeme novou vitrínu na zákusky…"

Výherci byli tři

Celostátním vítězem Rozjezdů roku 2014 se stala Zuzana Kubíčková ze Zlína. Její kreativní dílnu a kavárnu s názvem Moje dílna, v níž pořádá kurzy různých výtvarných technik, v online hlasování vybrala veřejnost. Vítězka si odnesla hlavní výhru 150 000 Kč od České spořitelny a další hodnotné ceny od partnerů soutěže.

Třetím výhercem se stal Stanislav Zoubek, který byl z více než 12 000 účastníků hlasování právě 2 999. v pořadí a vyhrál podle pravidel online hlasování Samsung Galaxy Note 3.

Přes tři sta projektů

Do Rozjezdů roku 2014 se přihlásilo 312 projektů. Celkem 59 vítězů z jednotlivých krajů ve dvou kategoriích si rozdělilo ceny v hodnotě několika milionů korun.

Stejně jako ve všech předešlých ročnících byli v tomto roce nejaktivnější soutěžící v Praze a středních Čechách, výrazné zastoupení měla i Morava.

Poradenství odborníků z řad zaměstnanců společnosti T-Mobile a partnerů soutěže v oblasti marketingu, zakládání firmy a také online marketingu představuje výraznou pomoc při startu firmy. T-Mobile spolu s partnery za čtyřletou existenci soutěže podpořil 229 vítězů, mezi které byly rozděleny ceny a služby v hodnotě přes 25 milionů korun.

„My v T-Mobile chceme a i nadále budeme podporovat a propojovat lidi, kteří nesedí jen pasivně s rukama v klíně, ale jdou za svým snem, postaví se na vlastní nohy, začnou podnikat, a tak přinesou něco nejen sobě, ale i společnosti, ve které žijí," říká Petra Pavičová, manažerka společenské odpovědnosti v T-Mobile.