V pondělí se na posledních úsecích montovala svodidla a pokládaly zbytky dlažby na chodnících mostů na želetické straně, kde se prováděly terénní úpravy a odklízel se nepotřebný materiál.

Ráno přešli poslední chodci po provizorní rampě, odpoledne se technika chystala na její rozebrání.

„Na hlavním mostu se po obou stranách prováděla kontrola těsnosti svodů dešťové vody a na třetím pilíři jsme zalili šesti kubíky betonu stálé zařízení pro uložení náloží, které bylo vybudováno před válkou pro případ zpomalení postupu nepřítele. Taková zařízení byla budována na většině strategických mostů a dnes postrádají svůj význam. Spekulace, že v zařízení můžou být ještě nálože, nás stála v zimě několik dní zdržení. Dokončeny byly práce na odstranění překážek ve vodě poblíž pilířů. Zítra začne investor přebírat most, a pokud se neobjeví závady, pustíme na něj podle dohody dopravu z 30. dubna na 1. května. Když se všichni účastníci vzdají odvolání, může to být i dřív," uvedl stavbyvedoucí Jiří Vybíral.

S opravami poškozených míst na průjezdové komunikaci se začne až po spuštění provozu na Tyršově mostu, tj. po 9. květnu.