Několikačlenný organizační tým Kulturních zařízení Města Roudnice nad Labem (KZM) ještě v tomto týdnu vyhodnocuje s partnery ohlasy jednotlivých scén a celého programu a do původního stavu postupně uvádí celý areál roudnického zámku, které si na vinobraní pronajímá.

„S návštěvností letošního vinobraní jsem spokojena, těší mne zejména, že rok od roku narůstá počet platících diváků, a postupně se tak blížíme našemu cíli, abychom nemuseli konání vinobraní výrazněji dotovat, jak činíme dosud. Velice mne těší různorodost programu a specifika, které Roudnice při pořádání má. Mám tím na mysli další dvě doprovodné akce, a to přehlídku veteránů Historici v Roudnici, která má již celorepublikovou prestiž, a mimořádně kvalitní festival komorní hudby Roudnické konsonance, který představuje o vinobraní i zahraniční sbory," sdělila ředitelka KZM Marie Imbrová.

Při takto velké akci je podle ní nutné co nejefektivněji spolupracovat se všemi partnery. „Bohužel se nám zatím nedaří najít skutečně významného sponzora z regionu, který by vinobraní podpořil výrazněji a využil naši akci k propagaci svého postavení na trhu," doplnila Imbrová.

Mediálním partnerem Roudnického vinobraní byl Deník. Další ročník tradiční akce se uskuteční v sobotu 10. září 2016.